Languages

Select language

Bestill hotellrom nå

Reserver nå

Reisetider

Baggy made this

Show/Hide content

Kursoversikt

Cardio Kickboxing

En unik forbrenningstime, bygget opp med slag og spark på puter til tøff musikk. Her er de fleste av kroppens 600 muskler i bruk! Du får bedre utholdningsevne/kondisjon, styrker muskulatur/skjelett samt god selvtillitt - Energi til deg. Et eksklusivt kurs med kun 12 plasser. Etter kurset vil det være mulighet for å bestille privattimer.
Mage – Rumpe –Lår (MRL)

En morsom 60 minutters time hvor du virkelig effektivt trener magen, rumpen og lårene! Timen starter med lett og ukomplisert oppvarming til fengende musikk, før vi går over til enkle øvelser som styrker og strammer opp. Disse øvelsene vil skje i individuelt tempo; dvs at timen passer like godt for både utrente og trente. Instruktøren legger stor vekt på at øvelsene skal utføres korrekt og uten fare for skader på rygg og knær. Tilgjengelig for private og forretningsgrupper. I tillegg kan private timer bookes.
Pilates

Pilatesmetoden er skånsom og forebyggende styrketrening for hele kroppen. Pilates trener balanse og kontroll av kroppen, noe som lett smitter over på andre treningsformer og aktiviteter i hverdagen. Ved trofast å utøve metoden gir den deg mange fordeler.
• Sterkere mage og mykere rygg
• Styrket koordinasjon både muskulært og mentalt
• Bedre holdning, balanse og kjernemuskulaturstyrke
• Økt lungekapasitet og blodsirkulasjon
• Økt positiv kroppsbevissthet
• Økt fleksibilitet
Stretching-Toning-Yoga

Timen legger vekt på en skånsom uttøyning av kroppens ledd og muskulatur, samt en viss trening av ”core-musklene”; de små ”indre balansemusklene” (kjernemuskulaturen) som bare blir viktigere etter hvert som vi blir eldre! En særdeles gunstig time for deg som har vonde skuldre, vond nakke eller andre stressrelaterte lidelser/plager! Timen avsluttes med en deilig veiledet avspenningssekvens. Timen vil hjelpe deg til å få mykere kropp, bedre koordinasjon både muskulært og mentalt, samt at den øker både din ”balansemuskulatur” og kroppsbevissthet.
Tilgjengelig for private og forretningsgrupper. I tillegg kan private timer bookes.
Synkronsvømming

Synkronsvømming er en morsom og kreativ idrett som kan omtales som dans i vann. I og med at treningen foregår i vann vil ikke kroppen belastes slik som ved vanlig trening, dette gir deg en morsom og behagelig treningsøkt. Synkronsvømming er svømming til musikk, hvor du vil utvikle bedre utholdenhet, pusteteknikk, fleksibilitet, styrke og bevegelse i vann. Du benytter deg av de fleste muskelgruppene i kroppen og vil øke kroppsbevisteheten din.Fleksibilitet og myket er en viktig del av treningen til en synkronsvømmer.Dermed vil vi trene en time i vannet, og ha 15 minutter med fleksibilitetstrening på land. Vanntreningen sørger for at musklene er godt varme, noe som er viktig før man begynner med fleksibilitetstreningen. Metodene vi bruker oppfordres til og kan brukes hjemme for økt effekt.
Tilgjengelig for private og forretningsgrupper.
Vannaerobic

Vannaerobic/ vanngymnastikk er en veldig morsom og effektiv treningsform i vann, der man bruker mange muskler i kroppen samtidig. Vannaerobic er i tillegg veldig skånsom trening, da man får naturlig motstand i vannet. I vannet gjør man forskjellige øvelser både med og uten utstyr. Treningen foregår på grunt og dypt vann til musikk. Fordelen med vannaerobic er at det er utmerket trening, som man kan utføre i sitt eget tempo.
Tilgjengelig for private og forretningsgrupper.
Klassisk Yoga

Klassisk yoga, en yogatradisjon med stor spennvidde. Det legges like stor vekt på det fysiske aspektet av yoga, gjennom fysiske øvelser (Asanas) og pusteøvelser (Pranayama), som på avspenning og meditasjon med enkle teknikker. På kurset tilføres kroppen styrke, smidighet og avspenning gjennom de ulike øvelsene. Øvelser tilpasses etter behov.
Klassene hennes starter gjerne med pust-bevissthet, fokus innover, rolig oppvarming, deretter solhilsner, så stående stillinger (bakoverbøy, foroverbøy, twists eller inversjoner) før klassen ender med dyp avspenning og meditasjon. Instruktøren vektlegger det mentale like mye som det fysiske aspektet ved yogaen, og ønsker med sine klasser å gi en opplevelse for både kropp og sinn.
Tilgjengelig for private og forretningsgrupper. I tillegg kan private timer bookes.
Zumba

Zumba er en blanding av aerobics og dans til party-musikk. Utsøkt trening for mage, rygg og hele kroppen – og ikke minst utrolig gøy!
Tilgjengelig for private og forretningsgrupper. I tillegg kan private timer bookes.